woensdag 31 mei 2017

Toch eens wat naaien

Omdat we kinderen in ongeveer dezelfde leeftijd hebben, 
doen wij met drie zussen altijd aan onderlinge kledingruil voor de kinderen.
Zo heb ik bijvoorbeeld voor Lisanne een flinke voorraad kleding van haar oudere nichtjes. Daarom heeft zij maar weinig nieuws nodig. Maar nu kon ik het niet laten om toch eens een jurkje te naaien. 
Het patroon komt uit de Ottobre van zomer 2013.









Hij is nog wel een beetje groot, maar daar groeit ze wel in.
Als ik meer tijd heb zal ik vast nog wel eens wat voor haar naaien, maar nu even niet!
En dat komt me eigenlijk wel net zo goed uit!


Eerder van de week naaide ik een shirtje voor een kraamcadeautje.

Ik had nog een restje mooi biologisch tricot liggen.





Leuk ingepakt om weg te geven.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten