vrijdag 2 juni 2017

Een nieuwe start!

Deze week heb ik dit nieuwe blog opgezet. Sinds enkele jaren hou ik al een ander blog bij: lilaledikant.blogspot.nl Daarop schrijf ik over van alles en nog wat: ons huis, gezin, groentetuin, hobby's. Nu ben ik sinds enkele weken weer heel actief met kleding naaien, een grote hobby van me, maar die door de gezinsdrukte de laatste jaren nogal verstoft was! Nu heb ik het weer opgepakt en het heeft mij ook weer te pakken! Maar omdat ik mijn bestaande blog niet helemaal wilde laten 'vollopen' met allerlei naaiavonturen, besloot ik daarvoor een apart blog op te zetten.

Daar ben ik deze week achter de schermen druk mee geweest. Allereerst een tijdje lopen peinzen over de naam. Dat werd dus uiteindelijk 'kant & katoen', wat zowel een verwijzing is naar onze naam als naar textielsoorten.

Daarna ben ik in Blogger aan de slag gegaan om dit blog vorm te geven. Vervolgens heb ik de spaarzame berichten van mijn andere blog die naai-gerelateerd waren hierheen gekopieerd. Nog één of twee nieuwe blogberichten erbij geplaatst. En nu is het tijd om van start te gaan en er wat publiciteit aan te gaan geven!

Veel leesplezier op mijn blog!
Er zullen zeker nog veel blogberichten hier volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten